על החוגים

HIIT

זוהי תכנית אימונים המשלבת פעילות אירובית ותרגילי התנגדות וכוח לכל שרירי הגוף. האימון מורכב משלב החימום ולאחר מכן יש מחזורים של אימון בעצימות גבוהה, בין כל מחזור נעשית הפוגה בעלת עצימות בינונית. האימון מסתיים בשחרור ובמתיחות. 

אופיו האינטסיבי של האימון משפר את היכולות הפיזיות של המתאמן ועוזר בחילוף החומרים של פחמימות ושומנים.

אימוני ה-HIIT מועברים על ידי דוד מנשוב.

עיצוב וחיטוב

בשיעורים אלו עובדים על חיזוק השרירים, מותחים את הגוף ומצרים היקפים בהפעלת כוח יעילה ומאוזנת. בחלק מהשיעורים משתמשים בכלי עזר כגון כדורים, גומיות, בודי בר וכו.

שיעורי העיצוב וחיטוב ומועברים על ידי שירן הדדי.

פלדנקרייז

 שיטת הפלדנקרייז מאפשרת מקסימום תנועה, במינימום מאמץ, על ידי חווית קונפיגורציות תנועה מגוונות ושינוי הרגלים הטבועים במערכת העצבים מתוך ניסיון חייו של כל אדם. המשתתפים משתמשים בתנועה עדינה ותשומת הלב מופנית למטרת הגדלת קלות וטווח התנועה, שיפור הגמישות והקואורדינציה ובסופו של דבר גילוי מחודש של היכולת המולדת לתנועה חיננית ויעילה.

שיעורי הפלדנקרייז מועברים על ידי נילי בר וסיוון דיין .

פילאטיס

מטרת הפילאטיס היא אימון הגוף כך שיוכל לבצע את המטלות היומיומיות במינימום מאמץ, ללא שחיקה מיותרת, וללא פגיעות גופניות. פילאטיס מנסה להשיג את המטרה הזו על ידי סדרה של תרגילים המפעילים את השרירים המייצבים ומתרגלים את הגוף לגייס את השרירים הנכונים לכל תנועה. פילאטיס מנסה לאפשר טווחי תנועה גדולים יותר במפרקים ולאורך כל עמוד השדרה. ובכך למנוע לחץ שנוצר על חוליות ומפרקים מתנועה בלתי יעילה.

שיעורי הפילאטיס מועברים על ידי יפית אדר, יעל אבער ושירן הדדי.

פילאטיס core

ישום עקרונות שיטת הפילאטיס בתוך מנחים משתנים הלקוחים מעולם היוגה. פילאטיס core הינה שיטה המחזקת, מאריכה ומגמישה את הגוף כולו תוך התמקדות במרכז – בשרירים המייצבים העמוקים.
בשיעור בוחנים את תרגילי הפילאטיס המוכרים גם בעמידה, מה שהופך את השיעור לפונקציונלי ומאתגר את עבודת השרירים המייצבים דרך רצפים תנועתיים המשלבים עבודת כוח, שיווי משקל וגמישות, בתאום תנועה לנשימה.
הרעיון המוביל בשיטה זו היא לנסות ולהביא את התנועה הנכונה והעבודה הנכונה דרך תנוחות שהן טבעיות לאדם ושבהן הוא משתמש ביומיום – עמידה, הליכה, תנועה.

שיעורי הפילאטיס core מועברים על ידי יעל אבער.

זומבה

אימון גופני אירובי באמצעות ריקוד, הזומבה מבוססת על שילוב תנועות ריקוד המושפעות מסגנונות שונים לצלילי מוזיקה לטינית, מערבית ומזרחית, במטרה להפוך את האימון הגופני למהנה.

שיעורי הזומבה מועברים על ידי מורן מתיתיהו ושניר בושרי.

TRX

אימון ה TRX מנצל את כוח המשיכה ומשקל הגוף כדי לאתגר כל שריר ובמיוחד את שרירי הליבה. הוא מפתח כוח, סיבולת, איזון, יציבות, גמישות ושרירי ליבה, ולכן הוא אפקטיבי ביותר. חוסר היציבות במהלך כל האימון גורם לשרירי הליבה שלנו לעבוד באופן תמידי במהלך האימון. האימון עובד בעיקר על השריר הרחב בטני וגם על שרירים מייצבים נוספים. כל שינוי בתנוחת הגוף במהלך התרגיל יכול להקל או להקשות על ביצוע התרגיל, כך המשתתפים יכולים לאתגר את עצמם יותר ויותר בכל אימון.

שיעורי הTRX מועברים על ידי יעל אבער.

יוגה

יוגה היא מרפא לגוף ולנפש. היוגה מסייעת לנשימה, לחיטוב ולגמישות, ליציבה טובה, לרוגע ולאיזון כללי. בשיעורים לומדים על תנוחות נכונות, שליטה בקצב הנשימה. כינוס עצמי וניתוק המחשבה מגורמים חיצוניים.

שיעורי היוגה מועברים על ידי ניצן סהר.

קיקבוקס

הקיקבוקס במקור הוא אמנות לחימה הכוללת מכות ידיים ורגליים. האימון אנרגטי במיוחד ודורש כוח מתפרץ של השרירים המשתתפים בכל אגרוף או בעיטה. הדרישות הפיזיות לאימון הקיקבוקס הינן גבוהות ולכן גם התוצאות הגופניות נראות במהירות. הטכניקה, הכושר הגופני והאתלטיות מאתגרת ומשתפרת אף היא עם הזמן ובכך מביאה את המתאמנים ליכולות גופניות גבוהות.

שיעורי הקיקבוקס מועברים על ידי דוד מנשוב.

ריקודים סלוניים

ריקודים סלוניים אלו ריקודי זוגות המבוססים על סגנונות אשר התפתחו בכל רחבי העולם. בשיעורים שמים דגש על לימוד צעדים וטכניקות של תיאום בין בני הזוג בזמן הריקוד.

שיעורי הריקודים סלוניים מועברים על ידי סרגי זכרצ'נקו.